Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

Instagram
Vahid_jk@



unnamed.blog.ir

آخرین مطالب
پیوندها

سنگ ...

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ق.ظ
پس از مدت ها گذشتن آب ...
حالا من هم شکل آن شده ام ...
با زاویه هایی نرم ...
که دیگر هیچ چیز را نمی شکافند ...
من مانده ام ...
و جهانی که می گذرد ...
سر می خورد ...  و می رود ...
انگار نبوده ام...
...
تنها رویا ست که می ماند ...
...








پ.ن ) " به گفته دکترم من نباید بخندم چون روده درد می گیرم ... ولی از صبح دارم به دکترم میخندم !! "

۹۴/۰۴/۰۹

نظرات  (۳)

من مانده ام ...
و جهانی که می گذرد ...
سر می خورد ...  و می رود ...


لایک
کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))
ایول ... خیلی جالب بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی