Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

Instagram
Vahid_jk@



unnamed.blog.ir

آخرین مطالب
پیوندها

قرمز ...

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۳۷ ق.ظ

اومدم اینجا چون می خواستم فرار کنم ...

اینجا بی نظیر بود ، نه خوب ، نه بد ، نه عدد  ....

همه اش تقصیر این مغز لعنتی بود ...

این بی مغز ها با هم خوب بودن ، هیچ چیزی براشون مهم نبود ...

به زندگی گهشون عادت کرده بودن ...

توی جنگل هم لیست و عدد معنی نداشت ...

زندگی بود ، گذر زمان و حکم رانی طبیعت ....

فقط برای یه هدف ... بقا به هر قیمتی ... و بس ....

 مشکل من بودم ، من تنها بودم ، تنها کسی که لیست داشت ...

تنها شمارنده ...

تنها ذهنی که نمی تونست خاموش بشه .... 

۹۷/۰۲/۲۱

نظرات  (۱)

چقد انگار که اینجا ها خلوت شده 
داره خاک میخوره 
انگار نه انگار که یه زمان جلال و شکوهی داشت و همه ارزوی یه وبلاگ پر بازدیدو داشتن 😂
پاسخ:
ای بابا ! آدم حس پیر بودن بهش دست مبده :))) انگار از دنیا عقب افتادیم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی