Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

Instagram
Vahid_jk@



unnamed.blog.ir

آخرین مطالب
پیوندها

Monsters calling my name ....

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ق.ظ
میدونی من احساس میکنم تو همیشه برای ریدن در آماده ترین وضعیت بودی  ! ...
مثلا ریدن وفتی میخوام وارد این گه دونی بشم ...
یا وقت هایی که داشتم واقعا با چیزی حال می کردم و بدبختی ها یادم رفته بوده ...
یا وقتی دارم سریع حرفایی که تو ذهنم میاد رو تایپ می کنم ....
اون وقته که از راه می رسی و میگی هی ، ببین تو حق نداری فراموش کنی ...
تو این تئوریِ It could be worse رو ثابت کردی ...
و من مجبورم حتی وقتی یه نفر لبخند زد هم با خودم فکر کنم خب حالا چه نقشه ای تو کله ت میگذره که به این هم برینی ...
حتی الان دارم فکر می کنم که اولش فکر میکردم چه نوشته ی خوبی ولی تو ریدی توش  ! ...
------------------------------------------------------------------------
و الان فکر میکنم که این حقیقتو نباید برای بقیه مطرح کنم ...
و باید نوشته هامو پاک کنم ...
نه فقط همون یه خط ، باشه این دفعه هم تو ریدی ...
در بهترین و کامل ترین وضعیت ، در زمانی که انتظارشو نداشتم و یه چیز دیگه فکر میکردم ...
...







پ.ن) قبلنا تصورم از تو فقط دو تا چشم خیلی گنده بود ، ولی داره کم کم تبدیل میشه به دو چشم خیلی گنده و یه لبخند مزخرف اعصاب خورد کن ! ... احتمالا در طی زمان زیاد و کم میشه ، ولی تو هیچوقت گوش نخواهی داشت ...  


۹۶/۱۲/۰۴

نظرات  (۱)

ایول اینو دوس داشتم خیلی❤👍
پاسخ:
منم از این قلب مشکی ها و لایک !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی