Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

Instagram
Vahid_jk@



unnamed.blog.ir

آخرین مطالب
پیوندها

اثر ناخن روی کف دست ! ...

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۵ ق.ظ
بعضی وقتا یه اتفاقایی می افته که حس می کنم چیزی کشف کردم ، چیزی که تا الان هیچ کس تجربه نکرده !
و میام اینجا به چیزی می نویسم به یادگار اون حس ...
خیلی وقتا هم همه چی مرده ! ... مثل الان که همه چی یه پوسته ست و من تا نگاهش می کنم میشکنه ... 
مثل الان که یه صفحه خالی جلومه و یکی میخواد پر بشه ، یکی میخواد بذاره بره ، یکی میخواد حرف نزنه ، یکی میخواد دنیا رو بترکونه و هر دفعه یکیشون برنده میشه و من خسته از بودن همشون ...
همینجای جمله بود که ایستادم ، آدم خیلی خفن درونم ساکت شده ، و اونی که میخواد همه چی تموم بشه جلو اومده ، من چی میخوام؟ یه دکمه ی ریست گنده ! که بنویسمش جوری که تو ننوشتی، جوری که اثری از تو نباشه
جوری که این جمله ها به هم ربط پیدا کنه ... 
پایین تر از من همه خالیه ، چپ و راستم دو تا کاغذ به دست ، بالا سرم یکی که سیگار میکشه و همه منتظرن براشون کف بزنه ، اگه بزنه ، و هزاران نفر از رو به رو ، چراغ به دست ، و نور لعنتیشون که چشم منو میزنه ! ...
بذار تموم شه ...











پ.ن) گه ترین نوشته ی تاریخ که هیچ حسی رو منتقل نمیکنه ! 
۹۷/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی