Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

Instagram
Vahid_jk@



unnamed.blog.ir

آخرین مطالب
پیوندها

رد پا

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ق.ظ

من دیگه همه ی حرفای جهانو زدم 

به اندازه همه دنیا کار کردم 

به اندازه ای که ذهنمو آزاد گذاشتن رویا داشتم 

بیداریمو با خواب بقیه تنظیم کردم تا فقط خودم باشم 

من وایسادم ، جایی که دوربین نبود ، آهنگ نبود ، باید نبود ، ابر نبود ، آب نبود ، اصلا هوا نبود 

و آدمی نبود ...

به اندازه ی اراده رفتم سمتش ، ولی اون نیومد ، انقد رفتم تا خوردم به دیوار 

و انقد خوردم به دیوار که وایسادم 

من از دیوار می ترسم 

از اون لحظه ی اول قدم برداشتن 

من از فکر کردن به شروعش هم میترسم 

یک ثانیه کافی بود تا همه ش رو پاک کنم 

ولی بذار بمونه به یادگار 

که یادم بیاره چجوری خسته شدم 

که چجوری متنام این شد 

و پیچیدگی راز آلود زیبای کودکانه ای که رویا اجزاش رو به هم وصل میکرد به هیچ رسید 

که چطور جای این قدم ها رو این خاک پوشانید 

۹۷/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی