Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

Instagram
Vahid_jk@



unnamed.blog.ir

آخرین مطالب
پیوندها

احتمالا قسمت اول ...

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ق.ظ
فک کنم دلم میخواد یه لیست از کسایی که بدم میاد داشته باشم . 


کسایی که شبا زود میخوابن و سحرخیزن ! ...

کسایی که فک میکنن راه رفتن روی پله برقی به زودتر رسیدنشون کمک میکنه  ...

اونایی که با این که صدای حرکت مترو رو میشنون بازم میدون تا بهش برسن ! ...

اونایی که با نچ نچ کردن سعی دارن احساسات یا اعتراضشون نسبت به یک مسئله رو مطرح کنن ...

اونایی که وقتی وارد یه جایی میشن که یکی توش نشسته چراغا رو روشن میکنن (مخصوصا اگر اون مکان کلاس باشه !) ...

کسایی که فک میکنن بچشون باهوشه ! ...

کسایی که با چراغ خواب می خوابن ! ...

اونایی که از شکار لذت میبرن ...

و اونایی که از برنچ شفته بدشون میاد و فک میکنن که بی کلاسه !  ...
 








۹۶/۰۱/۲۲

نظرات  (۳)

شکار گه خوبه!!
پاسخ:
حدس میزدم !! :) 


البته گه رو شکار نمیکنن که ! :) :) 
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۹:۳۸ عمران باتمان غلیچ
عهصنط. مخصوصا حرفت راجب برنج شفته رو خیلی حال کردم.
یه بار یجا گفتم من عاشق اینم که دنبه خالی کباب کنم بذارم رو برنج بخورم. کلی بهم خندیدن. فقط به خاطر اینکه کسی این کارو نمیکنه. یا اینکه دنبه ارزونه.
کاش دنبه گرون بود :)))
پاسخ:
مرسی ...
آره اگه دنبه گرون بود هشتگ لاکشری ها که میذاشتن اینستا و حالا بیا لایک کن ! ...
بی کلاس که نیست قطعا 
ولی برنج سفت و حتی سوخته یه چیز دیگس 
خصوصا با ماست چکیده موسیر 
شت !
پاسخ:
سفت و سوخته قطعا ! ولی سفت خالی نه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی