Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

Instagram
Vahid_jk@



unnamed.blog.ir

آخرین مطالب
پیوندها

Long Story ...

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ق.ظ
من ، مثل تو می شوم ...
مثل ما ... هم رنگ جماعت ...
که نبودن آدم ها برایم جالب تر است ...
من مثل تو می شوم ... و تو مثل من ...
من بی تو ... تو بدون من ...
من با صفحه ای که بیشتر از تو پیشم است ...
تو با سیاهی ای ، سیاه تر از سیاهی من ...
ولی نه ... من مثل تو نیستم ...
من مثل تو نمیشوم ...
نه مثل ما ! ... نه هم رنگ جماعت ...
با این که فانتزی اند ! ... ولی گاهی آدم ها برام جالب تر اند ...
نه من مثل تو می شوم ... نه تو مثل من ...
من خلاف تو  ... تو خلاف من ...
من با رویایی که بیشتر از تو پیشم است ...
تو همچنان 
با سیاهی ای ، سیاه تر از سیاهی من ...





پ.ن) سیاهی را سیاسی نکن ...
تو خواستی ... تو رفتی ... و تو غرق شدی ...
من نخواستم ... و نرفتم ... و شب ها زندگی میکنم ! ...


 








پ.ن) یه ساختمون درب و داغون رو خیلی وقتا نمیشه درست کرد ... باید خرابش کنی و دوباره بسازیش ... وگرنه عمرت رو بر باد دادی ... اممم ... خلاصه این  "فرهنگ " درست بشو نیست ... 

۹۴/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی