Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

one of the invisibles ...

Unnamed

Instagram
Vahid_jk@



unnamed.blog.ir

آخرین مطالب
پیوندها

حقیقت برهنه ای که همه سعی دارن لباس تنش کنن !! ...

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ق.ظ
بزرگترین نابرابری ای که توی دنیا وجود داره اینه که یه سری باید نصف عمرشون تلاش کنن تا به چیزایی برسن که یه سری دیگه از اول اونا رو دارن ، با این که هیچ تضمینی وجود نداره که بهش برسن .







پ.ن) من از این نوشته های صاف و ساده خوشم نمیاد ، ولی حوصله ی پیچیده کردن این یکی رو دیگه ندارم ! 





پ.ن 2 ) " اگه افسرده هستید به روانپزشک مراجعه کنید "
 من جایزه ی احمقانه ترین جمله ی جهان رو به این جمله تقدیم می کنم .
اگه کسی بتونه پاشه و مراجعه کنه که افسرده نیست ، اسمش لوس بازیه ...


۹۵/۰۶/۲۵

نظرات  (۱)

من خوشم میاد. اینجوری بنویس بفهمیم چی میگی...! :))
پاسخ:
تلاش میکنم ، چشم :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی